مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-20سياسي

گفتمان حضرت امام راحل پایداری ومقاومت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه گفتمان حضرت امام راحل پایداری ومقاومت است، افزود: عده ای به دنبال تحریف این گفتمان به نفع جریان سیاسی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر صیانت از اندیشه های اسلامی و انقلابی حضرت امام (ره)، گفت؛ متأسفانه عده ای در کشور به دنبال تحریف گفتمان و منظومه فکری امام (ره) در جهت برنامه ریزی برای منافع سیاسی خود هستند.

وی با انتقاد از برخی موضع گیری ها و تحریف مبانی واندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توسط جریانی خاص و عده ای در کشور، اظهار داشت: گفتمان و مبانی اندیشه های فکری حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از قرآن کریم و سیره و منش اهل بیت (ع) و به ویژه برگرفته از قیام خونین حضرت سیدالشهداء ابا عبدالله الحسین (ع) است و این گفتمان همان مقاومت و پایداری در برابر جبهه استکبار است که امروز خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب بر همان اصول و مبانی ایستاده است و به این گفتمان تاکید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مطالعه تاریخ تحلیلی اسلام و وجود انحراف و تحریف در دوران نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حکومت امیر مؤمنان علی (ع)، افزود: تمام منظومه فکری و اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) در رهبری عظیم الش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان حضرت امام راحل پایداری ومقاومت است

گفتمان حضرت امام راحل پایداری ومقاومت است