مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-20سياسي

موسوی: قوانین کارآمد برای حمایت از شرکت های خلاق و صنایع نرم تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید موسی موسوی نماینده مردم از حوزه انتخابیه لامرد و مهر در استان فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: - یک نماینده مجلس شورای اسلامی افزایش تعامل با کمیسیون های مختلف مجلس را راهکاری مفید برای تدوین قوانین کارآمد حمایت از شرکت های خلاق توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید موسی موسوی نماینده مردم از حوزه انتخابیه لامرد و مهر در استان فارس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از توانمندی ها و قابلیت های بسیاری برای کمک هر چه بیشتر به زیست بوم اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق و جوانان نخبه فعال در این عرصه ها برخوردار است.

به گفته وی، بی شک با توجه به سیاست های نظام در حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور کشور و جوانان مومنی که از طریق نوآوری تلاش دارند تا اقتصاد کشور را ارتقاء بخشند، باید زمینه ای فراهم شود که حمایت از این شرکت ها در مسیر درستی قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه افزود: مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک مجموعه علمی، کارآمد و مفید است و باید از طریق افزایش تعامل با نمایندگان، نیازها، چالش ها و درخواست های این حوزه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: قوانین کارآمد برای حمایت از شرکت های خلاق و صنایع نرم تدوین می شود

موسوی: قوانین کارآمد برای حمایت از شرکت های خلاق و صنایع نرم تدوین می شود