مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-20سياسي

استان کردستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است


استان در حال حاضر بر روی ریل توسعه قرار گرفته و این نشان از نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در نشست نخبگان، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان کردستان با در زمینه راه روستایی و گازرسانی به روستاهای کردستان انجام شده که این نشان از نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

موفقیت در گرو توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است یکی از نماینگان احزاب سیاسی کردستان نیز در این نشست بیان کرد: تجربه ثابت کرده در هر کاری اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم, به موفقیت خواهیم رسید.

مهدی ترابیان یادآور شد: برای پیشرفت در امور نباید به بحث اصولگرا بودن، اصلاح طلب بودن، باحجاب بودن و بی حجاب بودن توجه کرد چرا که باید تمام احزاب با هر طرز تفکری در راستای خدمت به مردم کار کنند.

وی گفت: مردم عاشق این نظام و انقلاب هستند و همیشه نشان داده اند با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که داشته اند پای اعتقادات خود ایستاده اند.

یکی دیگر از نمایندگان احزاب سیاسی استان کردستان در این نشست اظهار کرد: همه ما می دانیم که در چه شرایط سختی قرار داریم اما نباید از کنار کسانی که از این شرایط تحریم ها به موفقیت های بسیاری رسیدند نیز به راحتی بگذریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کردستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است

استان کردستان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است