مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-20سياسي

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می شود.

قنبر موسی نژاد در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری، با مدیرکل و مدیران شهرستانهای آموزش و پرورش استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و زمینه سازی برای کمک به نیازمندان و هم نوعان در آستانه سال نو از اهداف این جشن است.

وی گفت: با توجه به استفاده اغلب دانش آموزان و خانواده های آنها از نرم افزار شاد ، این رسانه می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز و والدین آنها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری باشد.

موسی نژاد با بیان اینکه نقش مدیران مدارس در هدایت دانش آموزان و والدین آنها در راستای کمک به هم نوعان بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است، تصریح کرد: انتظار ما از مدیران این است که در 13 اسفندماه و روز جشن نیکوکاری از طریق برنامه شاد، یک ساعت را به عنوان زنگ نیکوکاری در نظر گرفته و این مهم را برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می شود

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می شود