مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:102021-02-20سياسي

دستور وزیر رفاه برای ارسال کمک به مناطق زلزله زده سی سخت


در پی زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد ، به دستور محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان نماینده ویژه راهی این شهرستان شد و از مناطق زلزله زده بازدید کرد.

- در پی زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد ، به دستور محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان نماینده ویژه راهی این شهرستان شد و از مناطق زلزله زده بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ستاد فرماندهی در فرمانداری دنا از دستور شریعتمداری برای بسیج سازمان ها و صندوق های تابعه وزارت کار برای کمک به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گفته وی، بر همین اساس، همه سازمان ها، صندوق ها، معاونین وزارتخانه و بانک های تابعه مکلف شدند تا کمک های خود را سریعا به منطقه زلزله زده ارسال کنند.

پناه درباره جزییات این کمک ها گفت: شستا محموله های اهدایی خود را شامل 550 تخته پتو و 200 بسته برنج و انواع کنسرو و سایر اقلام خوراکی را تحویل فرمانداری داد.

بانک رفاه و توسعه تعاون نیز مبالغی را برای خرید اقلام مورد نیاز زلزله زده ها در اختیار استان قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر رفاه برای ارسال کمک به مناطق زلزله زده سی سخت

دستور وزیر رفاه برای ارسال کمک به مناطق زلزله زده سی سخت