مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:552021-02-20پزشكي

نمونه گیری کرونا از 1500 نفر در آبیک


مدیر شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: از ابتدای شناسایی ویروس جهش یافته موسوم به ویروس انگلیسی، 590 مورد خوشه یابی انگلیسی در شهرستان آبیک اتفاق افتاده است، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن چیت سازان، مدیر شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان آبیک در جلسهٔ ستاد مقابله با کرونا ی استان قزوین که عصر امروز به طور ویژه در محل فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، گفت: ما از روز 21 بهمن ماه که احتمال ورود ویروس جهش یافته به شهرستان بود، اقدامات بسیاری را جهت کنترل شرایط انجام دادیم.

وی افزود: ما در حوزهٔ درمان، بیماری یابی، قرنطینه و مراقبت را داریم و در حوزهٔ بهداشت نیز مراقبت از طریق پروتکل ها را انجام می دهیم؛ با این دو مؤلفه عملاً در یک سال گذشته بیماری کرونا در کشور تحت مدیریت قرار گرفته است.

این مسؤول اظهار کرد: از ابتدای شناسایی این ویروس جهش یافته موسوم به ویروس انگلیسی، 590 مورد خوشه یابی انگلیسی در شهرستان آبیک اتفاق افتاده است، به این معنا که از 590 نفر به فراخور و با دلایلی، خوشه یابی و نمونه گیری انجام شده و ماحصل آن شناسایی 19 مورد مثبت کرونای جهش یافته در شهرستان یعنی کمتر از 5 درصد بوده است.

چیت سازان ادامه داد: این آمار در کنار انجام نمونه گیری های عادی در شهرستان آبیک بوده است که اگر در مجموع محاسبه کنیم، از روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه گیری کرونا از 1500 نفر در آبیک

نمونه گیری کرونا از 1500 نفر در آبیک