مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-20اقتصادي

آمار کرونایی ها نگران کننده است


استاندار لرستان بر لزوم کنترل شدید ورودی های استان از سمت خوزستان تاکید کرد و گفت: آمار کرونایی ها نگران کننده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر لزوم کنترل شدید ورودی های استان از سمت خوزستان تاکید کرد و گفت: آمار کرونایی ها نگران کننده است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که امروز دوم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این جلسه مطرح شد، رشد سریع بیماری کرونا در استان خوزستان و افزایش آمار ابتلا، تعداد بستری و فوت این بیماری که عمدتاً ناشی از ویروس جهش یافته نوع انگلیسی است، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه لرستان به دلیل همسایگی و مجاورت با استان خوزستان به شدت در معرض خطر قرار دارد، تصریح کرد: اولا از مردم خوب لرستان می خواهم که به هیچ وجه به استان خوزستان سفر نکنند.

دوما از مردم عزیز خوزستان انتظار می رود که به استان های مجاور و لرستان حتی الامکان سفر نکنند و سوم اینکه مسئولین ما در شهرستان ها بویژه در شهرستان پلدختر از امروز باید ورودی از سمت خوزستان به لرستان را به شدت کنترل کنند که ممکن است این موضوع مصوبات ملی هم داشته باشد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در سطح استان نیز باید تمهیداتی فراهم شود تا از ورود وسائط نقلیه جلوگیری شود و نیروی انتظامی موظف خواهد شد با همه پلاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونایی ها نگران کننده است

آمار کرونایی ها نگران کننده است