مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-21اجتماعي

3 میلیون عراقی به حرم امامین عسکرین(ع) مشرف شدند


با وجود محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، بیش از 3 میلیون زائر عراقی در ایام شهادت امام هادی (ع) به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شده اند.

- با وجود محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، بیش از 3 میلیون زائر عراقی در ایام شهادت امام هادی (ع) به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با شهادت امام هادی (ع) و با وجود بسته بودن مرزهای این کشور و اعمال محدودیت برای ورود زوار خارجی، جمعی از عاشقان ائمه اطهار (ع) به حرم امامین عسکریین (ع) در شهر مقدس سامرا مشرف شدند.

زائران عراقی از راه های دور و نزدیک در ایام شهادت امام هادی (ع) به خانه امام زمان (عج) تشرف یافتند و در این ایام علاوه بر اینکه بسیاری با پای پیاده به این مکان مقدس مشرف شدند، در مسیر زوار نیز موکب های پذیرایی و اسکان تدارک دیده شده بود.

بر اساس گزارش منابع خبری عراق، همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) بیش از سه میلیون زائر به سامرا و حرم امامین عسکریین (ع) مشرف شدند؛ این امر در حالی است که در بسیاری از کشورها همچنان محدودیت های کرونایی اعمال می شود و تشرف به اماکن مقدس با ضوابط خاصی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون عراقی به حرم امامین عسکرین(ع) مشرف شدند

3 میلیون عراقی به حرم امامین عسکرین(ع) مشرف شدند