مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-21سياسي

انرژی خورشیدی نیروگاه برزک شهریور 1400 وارد مدار می شود


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: تا شهریور 1400 انرژی خورشیدی نیروگاه منطقه برزک وارد مدار خواهد شد و تلاش می شود ظرفیت 10 مگاوات به 100 مگاوات ارتقا پیدا کند.

- سید جواد ساداتی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به کلنگ زنی احداث اولین نیروگاه 10 مگاواتی در شمال استان اصفهان در منطقه برزک اظهار کرد: این نیروگاه توسط بخش خصوصی احداث میشود و این اتفاق مهم موجب تقویت و افزایش نیروگاه های تجدیدپذیر در شمال استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، 3 سال است به دنبال ایجاد ظرفیت های انرژی خورشیدی در منطقه هستیم، گفت: روزانه متوسط 10 ساعت و به صورت ماهیانه 300 ساعت آفتاب در این منطقه است اما به دلیل نوسانات ارضی موفق به بهره برادری در این منطقه نشده بودیم که این امر روز گذشته محقق شد.

رییس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا شهریور 1400 انرژی خورشیدی وارد مدار خواهد شد، تصریح کرد: با صحبت هایی که با سرمایه گذار پروژه صورت گرفته در مسیر جاده برزک این عدد به 100 مگاوات ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی تأکید کرد: تلاش ما این است در جاده برزک شاهد شهرک انرژی خورشیدی باشیم که انرژی پاک تولید می کند، این اتفاق مهم، مکمل ظرفیت های مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی خورشیدی نیروگاه برزک شهریور 1400 وارد مدار می شود

انرژی خورشیدی نیروگاه برزک شهریور 1400 وارد مدار می شود