مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-21اقتصادي

عارضه یابی 631 واحد صنعتی توسط مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی قزوین


مدیر مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی استان قزوین با اعلام اینکه 500 نیاز کاربردی در استان قزوین احصا شده است، گفت: در مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی استان قزوین با همکاری سازمان بسیج مهندسی 631 واحد صنعتی را به صورت میدانی عارضه ‎یابی .

- ایسنا/قزوین مدیر مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فیزیک کاربردی استان قزوین با اعلام اینکه 500 نیاز کاربردی در استان قزوین احصا شده است، گفت: در مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی استان قزوین با همکاری سازمان بسیج مهندسی 631 واحد صنعتی را به صورت میدانی عارضه ‎یابی کردیم و بیش از 510 اقدام انجام دادیم که علاوه بر اشتغال زایی موجب تثبیت اشتغال نیز شده است.

محمد افشار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 32 مرکز هدایت و حمایت تحقیقات کاربردی در کشور وجود دارد، این مراکز وظیفه دارند تا در یک عرصه مشخص و به صورت تخصصی فعالیت کنند؛ چون در استان قزوین پروژه هایی مانند پروژه چشمه نور و مرکز پرتو فرآیند تعریف شده است، مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات استان قزوین در عرصه فیزیک کاربردی فعالیت داشته و قطب این بخش در کشور است.

وی تصریح کرد: هدف این مراکز تبدیل شدن به بانک اطلاعاتی از توانمندی ها و نیازمندی های استان است برای مثال مقرر شده قزوین بانک اطلاعاتی از تمام شرکت ها و نخبگان داخل و خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه یابی 631 واحد صنعتی توسط مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی قزوین

عارضه یابی 631 واحد صنعتی توسط مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی قزوین