مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-21سياسي

کرونای انگلیسی در راهِ کرمانشاه/ رعایت پروتکل ها در استان به زیر 50 درصد رسیده است


استاندار کرمانشاه با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان، گفت: اگر خدای نکرده این ویروس به استان ایلام برسد، شک نکنید به سرعت به کرمانشاه وارد می شود، - "کرونای انگلیسی" در راهِ کرمانشاه/ رعایت پروتکل ها در استان به زیر 50 درصد رسیده است ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در استان خوزستان، گفت: اگر خدای نکرده این ویروس به استان ایلام برسد، شک نکنید به سرعت به کرمانشاه وارد می شود، لذا باید از هم اکنون تمام پیشگیری ها و مراقبت های لازم را انجام دهیم.

هوشنگ بازوند در نشست شهرداران استان که امروز (سوم اسفند) در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای همه مدیران و صنوف و شهر و شهرداران درست کرده گفت: ما تاکنون سه پیک کرونا را پشت سر گذاشتیم و اکنون در آستانه پیک چهارم این بیماری هستیم.

وی افزود: پیک اول کرونا را در اسفند سال گذشته تجربه کنیم که میانگین فوتی های روزانه به دو نفر رسید و با تهیه کردن هزار تخت نهایتا بیشترین میزان بستری های این پیک در استان به 470 نفر رسید.

بازوند گفت: پیک دوم بیماری اما سخت تر شد و درتیرماه میانگین فوتی های روزانه به پنج نفر رسید و درپیک سوم که آبان ماه امسال رخ داد این میزان فوتی به 17 نفر رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در راهِ کرمانشاه/ رعایت پروتکل ها در استان به زیر 50 درصد رسیده است

کرونای انگلیسی در راهِ کرمانشاه/ رعایت پروتکل ها در استان به زیر 50 درصد رسیده است