مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-21سياسي

یوسفی: با تعیین ارز 4200 تومانی دیگر توجیهی برای گرانی اقلام ضروری وجود ندارد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تعیین ارز 4200 تومانی برای واردات اقلام ضروری در سال آینده عنوان کرد: با این اقدام دیگر دولت توجیهی برای گران شدن اقلام ضروری ندارد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تعیین ارز 4200 تومانی برای واردات اقلام ضروری در سال آینده عنوان کرد: با این اقدام دیگر دولت توجیهی برای گران شدن اقلام ضروری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: مجلس یازدهم عهدی با مردم بست که عزت و اقتدار این کشور را فریاد بزند، این مجلس به جای گرفتن عکس یادگاری و عکس سلفی با نماینده پارلمان اروپا با افتخار طرح اقدام راهبردی در برابر تحریم ها را مصوب کرد، که امروز دست دولت برای مذاکرات بین المللی و برای جلوگیری از زیاده خواهی آمریکایی ها و اروپایی هایی که دو سال بدعهدی کرده و اقتصاد کشور را 7 سال معطل کردند و در پی آن قیمت مرغ، تخم مرغ و سیمان افزایش یافت، پر باشد، از دولت می خواهیم یک صدای واحد از حاکمیت صادر شود و آن هم پیام عزتمدارانه مقام معظم رهبری باشد، مذاکرات ما فقط به شرط برداشتن همه تحریم ها انجام می شود.

وی افزود: دولت در سه سال گذشته 51 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به برای کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه توزیع کرد که به دست تولیدکننده هم نرسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی: با تعیین ارز 4200 تومانی دیگر توجیهی برای گرانی اقلام ضروری وجود ندارد

یوسفی: با تعیین ارز 4200 تومانی دیگر توجیهی برای گرانی اقلام ضروری وجود ندارد