مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-21اقتصادي

اسدآباد، دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی ندارد


مشکل و دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و تنها باید در بحث توزیع مدیریت لازم انجام گیرد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مشکل و دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و تنها باید در بحث توزیع مدیریت لازم انجام گیرد.

سعید کتابی یکشنبه 3 اسفندماه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در رابطه با کالاهای اساسی سهمیه استان و شهرستان مشخص شده که انتظار است اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با پیگیری لازم نسبت به جذب کل سهمیه شهرستان اسدآباد اقدام کند و عدم جذب کامل سهمیه قابل قبول و پذیرفتنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های همه مسئولان در هر سطحی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری توجه ویژه به معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال نظارت بر بازار توسط دستگاه های مرتبط با جدیت بیشتری باید پیگیری و اتحادیه ها و بازار فعال تر اکیپ های گشت مشترک تشدید شود.

کتابی با اشاره به میوه شب عید شهرستان نیز تصریح کرد: در این رابطه مقرر شده تعاونی روستایی برنامه ریزی لازم را داشته باشد ضمن اینکه سه بانک عامل ملی، سپه و ملت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن و آسان به اتحادیه ها برای نقدینگی تأمین میوه شب عید معرفی شده و مشکلی برای تأمین میوه شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد، دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی ندارد

اسدآباد، دغدغه ای در تأمین کالاهای اساسی ندارد