مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-21اجتماعي

15 مخروبه استعمال مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد


معاون شهردار بیرجند از شناسایی 106 نفر از افراد درگیر آسیب و 15 مخروبه محل استعمال مواد مخدر در بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمد زاده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی و گرمخانه شهرداری و رونمایی از سامانه ثبت اطلاعات آسیب دیدگان اجتماعی بیان کرد: کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی عمومی و نهادینه کردن عدم کمک به متکدیان خیابانی است.

وی با اشاره به مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی و گرمخانه شهرداری اظهار کرد: این پروژه شامل دو مجموعه شامل جمع آوری متکدیان و گرمخانه است.

محمد زاده اعتبار این پروژه را بیش از 600 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اگرچه تاکنون در راستای کاهش تکدی گری اقدامات زیادی انجام شده اما کنترل این آسیب نیازمند همکاری مردم است.

معاون شهردار بیرجند ادامه داد: شناسایی متکدیان زباله گرد، توزیع بسته های بهداشتی و تهیه لوازم اولیه و ضروری از جمله اقدامات انجام شده است.

محمد زاده تامین هزینه پوشاک 24 نفر از کودکان زیر 17 سال را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: همچنین شناسایی متکدیان بیمار، پیگیری اشتغال بانوان بهبود یافته و پرداخت اجاره اردیبهشت ماه شش خانواده از دیگر اقدامات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مخروبه استعمال مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد

15 مخروبه استعمال مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد