مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-21ورزشي

درخواست باشگاه پرسپولیس از کارگزار: پرداختی بعدی را جلو بیندازید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرکت آتیه داده پرداز با توجه به ضرب الاجلی که باشگاه برای پرداخت پول برانکو داشته و به دلیل عدم تأمین بودجه از سوی مدیران وقت، - درخواست باشگاه پرسپولیس از کارگزار: پرداختی بعدی را جلو بیندازید مدیران باشگاه پرسپولیس از کارگزار خود خواسته اند تا پرداختی خود را جلوتر انداخته تا مشکلات مالی این باشگاه کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرکت آتیه داده پرداز با توجه به ضرب الاجلی که باشگاه برای پرداخت پول برانکو داشته و به دلیل عدم تأمین بودجه از سوی مدیران وقت، مطالباتی که باید در ماه های آذر و بهمن به این باشگاه تزریق می کرده بابت رفع شدن مشکل برانکو هزینه کرده و پرداختی بعدی این شرکت طبق تعهد برای فروردین 1400 است.

البته که طبق قراردادی که بین طرفین به امضا رسیده است، این حق کارگزار پرسپولیس است که طبق قواعدی که تعریف کرده اند، سر موعد مقرر واریزی به این باشگاه داشته باشد و این مشکل مدیران وقت پرسپولیس بوده که در زمانی خارج از قرارداد از این شرکت پول گرفته اند تا برای حل مشکل بدهی به برانکو پول تامین کنند.

با این حال اکنون هم قرمز ها دچار بحران مالی هستند و مدیران فعلی هم از کارگزار خود درخواست کرده اند موعد پرداختی را جلوتر انجام دهند تا باشگاه از بحران فعلی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست باشگاه پرسپولیس از کارگزار: پرداختی بعدی را جلو بیندازید

درخواست باشگاه پرسپولیس از کارگزار: پرداختی بعدی را جلو بیندازید