مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-21سياسي

تبریز دارای بدترین حاشیه نشینی کشور


در روز های اخیر در شهر تبریز که یکی از شهر های دارای بدترین حاشیه نشینی است چندین واحد مسکونی در اثر رانش زمین تخریب شده است است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، فریدون بابایی اقدم امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به زلزله اخیر در استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: بنده به عنوان نائب رییس کمیسیون های شهرسازی کشور تذکری به وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس، وزارت کشور، مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارم.

وی ادامه داد: همانگونه که مستحضر هستید اخیراً زلزله ای به قدرت 5/6 ریشتر در شهر سیسخت به وقوع پیوست که خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما خسارات بسیاری به همراه داشته است.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: از 45 بلای طبیعی 35 مورد در ایران سابقه وقوع دارند و شهرهای ما  به دلیل دارا بودن بخش قابل توجه جمعیت بالغ بر 60 میلیون نفر در شرایط اسفناک زندگی می کنند و 20 میلیون نفر از این 60 میلیون جمعیت شهر نشین در مناطق مساله دار زندگی می کنند و بالغ بر 12 میلیون نفر حاشیه نشین و 8 میلیون نفر در بافت فرسوده زندگی می کنند.

وی ادامه داد: انبوهی از قوانین و سیاست ها را داریم که برای اصلاح وضعیت موجود وضع شده اند اما تا امروز این قوانین به درستی اجرا نشده و نمایندگان مجلس نیز نظارتی بر اجرای قوانین مصوب خود نداشته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز دارای بدترین حاشیه نشینی کشور

تبریز دارای بدترین حاشیه نشینی کشور