مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-21اقتصادي

بنگاه غیرضروری در صندوق بازنشستگی کشوری و شستا وجود ندارد


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و شستا بهترین مدیریت را در 20 سال گذشته تجربه می کنند و امروز هیچ بنگاه غیرضروری در این مجموعه وجود ندارد.

- ایسنا/اصفهان معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و شستا بهترین مدیریت را در 20 سال گذشته تجربه می کنند و امروز هیچ بنگاه غیرضروری در این مجموعه وجود ندارد.

حجت الله میرزایی در نشست هم اندیشی مدیران واحدهای اقتصادی زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت کشت و دامداری فکا اصفهان، اظهار کرد: در گذشته تعداد زیادی بنگاه زیان ده و غیرضروری در این مجموعه وجود داشت که با ساماندهی و تجدید ساختار سازمانی و صنعتی در شستا و صندوق بازنشستگی کشوری تعداد بنگاههای زیانده به حداقل ممکن رسیده است.

وی ادامه داد: وجود موارد معدود شرکت زیان ده کنونی اجتناب ناپذیر است و یا در کوتاه مدت رفع مشکل آنها امکانپذیر نیست.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سوددهی امسال با تعدیل آثار قیمتی در شستا و صندوق بازنشستگی کشوری بی سابقه است، گفت: سال 95 و 96 بیشترین سود شستا یک هزار و 200 میلیارد تومان بود، اما امروز به 24 هزار میلیارد تومان رسید و میزان سوددهی در صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه غیرضروری در صندوق بازنشستگی کشوری و شستا وجود ندارد

بنگاه غیرضروری در صندوق بازنشستگی کشوری و شستا وجود ندارد