مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-21فرهنگي

جایزه ای که برخلاف فراخوان کتاب سال اهدا شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان و شایستگان تقدیر سی وهشتمین دوره جایزه کتاب سال در حالی معرفی شدند که فهرست منتخبین این دوره اهالی ادب را در بهت و حیرت فروبرد؛ - مراسم اختتامیه سی وهشتمین جایزه کتاب سال در حالی روز گذشته با حضور رییس جمهور برگزار شد که یکی از بخش های این جایزه، برخلاف فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه جایزه کتاب، به عنوان بخش در نظر گرفته شد و برگزیده آن هم معرفی گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان و شایستگان تقدیر سی وهشتمین دوره جایزه کتاب سال در حالی معرفی شدند که فهرست منتخبین این دوره اهالی ادب را در بهت و حیرت فروبرد؛ چراکه پیش تر در متن فراخوان این جایزه که در تابستان 99 منتشر شده بود، تأکید داشتند: بر اساس این فراخوان، کتاب های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی شوند.

.

اما در مراسم پایانی سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال که روز گذشته با حضور رییس جمهور برگزار شد، هم بخش رمان و داستان بلند در نظر گرفته شد و هم تنها منتخب بخش رمان و داستان بلند، دقیقاًً همان منتخب جایزه جلال بود! در این آشفته بازار کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ای که برخلاف فراخوان کتاب سال اهدا شد!

جایزه ای که برخلاف فراخوان کتاب سال اهدا شد!