مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-21سياسي

اتوبوس های برقی ایران ساخت به ناوگان حمل و نقل شهری می پیوندد


تفاهم نامه ای برای تولید اتوبوس های برقی ایران ساخت و ارائه به ناوگان شهری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و شهردار مشهد منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ورود فناوری های پیشرفته به حوزه حمل و نقل، به ویژه در جابه جایی های درون شهری، ایفاگر نقشی پررنگ و پرشتاب شده است.

فناوری های نو در این حوزه، ضمن کمک به کاهش هزینه ها، آلایندگی و محدودیت های انرژی، ارائه خدماتی کارآمد و سالمتر به جامعه را فراهم می کند.

شرکت های دانش بنیان نیز به حوزه حمل و نقل پیشرفته ورود کرده اند و از توانایی برای فناور کردن حوزه جابه جایی های درون شهری برخوردارند.

اما باید زمینه ای برای ورود نوآوری های این زیست بوم به ناوگان حمل و نقل شهری فراهم شود تا شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.

امضای تفاهم نامه ای برای فناور شدن حمل و نقل شهری براساس همین ضرورت امروز و با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدرضا کلانی شهردار مشهد تفاهم نامه ای برای توسعه اتوبوس های بردافزا، با مشارکت یک شرکت فناور فعال در این حوزه  منعقد شد.

تفاهم نامه ای که بر مبنای آن، حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولید نمونه آزمایشی یک دستگاه اتوبوس برقی ، در دستور کار قرار می گیرد تا مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های برقی ایران ساخت به ناوگان حمل و نقل شهری می پیوندد

اتوبوس های برقی ایران ساخت به ناوگان حمل و نقل شهری می پیوندد