مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:302021-02-21سياسي

ایمیدرو در مباحث ورود به معدن آلبلاغ کند عمل کرده است


قرارگاه خاتم الانبیا برای ورود به تعیین و تکلیف معدن آلبلاغ اعلام آمادگی کرده است اما در حال حاضر رسیدگی به این موضوع در اختیار ایمیدرو است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس بسیج اقشار خراسان شمالی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا برای ورود به تعیین و تکلیف معدن آلبلاغ اعلام آمادگی کرده است اما در حال حاضر رسیدگی به این موضوع در اختیار ایمیدرو است.

حاتمی سوم اسفند ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، در خصوص بررسی وضعیت معدن آلبلاغ با اشاره به اینکه سازمان ایمیدرو در بحث معدن آلبلاغ بسیار کند عمل می کند و این موضوع نارضایتی مردم استان را به دنبال داشته است، افزود: معدن آلبلاغ براساس بررسی های اولیه برای حدود 5 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می کند که حدود دو میلیون تن سنگ سرب و روی در این معدن وجود دارد و تاکنون اقدام مناسبی از ایمیدرو دیده نشده است.

وی با بیان اینکه اشتغال زایی معدن آلبلاغ برابر با صنایع پتروشیمی و آلومینیا در استان است، اظهار کرد: سازمان ایمیدرو در حال حاضر متولی اکتشاف شده است و برابر با قوانین جاری برداشت و حفاری غیر مجاز محسوب می شود اما در حال حاضر دلالان، سنگهای این معدن را کیلویی پنج الی هشت هزار تومان از افراد منطقه خریداری می کنند و به کارخانه ها به قیمت 50 هزار تومان می فروشند که بیشترین سود را دلالان از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو در مباحث ورود به معدن آلبلاغ کند عمل کرده است

ایمیدرو در مباحث ورود به معدن آلبلاغ کند عمل کرده است