مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-21اجتماعي

آخرین وضعیت راه های شمال استان کرمان/ بارش برف و باران در برخی محورها


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان گفت: از ساعت 17 روز گذشته در گردنه های قنات سیر، سنگ صیاد و کفنوییه در محور بردسیر - بافت بارش برف را داشتیم که عملیات نمک پاشی و تیغ زنی انجام شده و هم اکنون نیز در این گردنه ها بارش برف داریم.

- ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان گفت: از ساعت 17 روز گذشته در گردنه های قنات سیر، سنگ صیاد و کفنوییه در محور بردسیر - بافت بارش برف را داشتیم که عملیات نمک پاشی و تیغ زنی انجام شده و هم اکنون نیز در این گردنه ها بارش برف داریم.

احسان عراقی زاده در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه های استان کرمان اظهار کرد: از بعداز ظهر امروز بارش برف را در محورهای کرمان - بافت (کفنوییه) و کرمان - شهداد (کمپ تونل) داریم.

وی افزود: همچنین عصر امروز شاهد بارش باران در محورهای رابر - بافت (گردنه اسکر)، کرمان - بردسیر (گردنه خانه کوه)، کرمان - سیرجان (گردنه خانه سرخ)، کرمان - بم (دو راهی راین)، شهربابک – انار، سیرجان - حاجی آباد و کرمان – کوهپایه بودیم.

عراقی زاده با اشاره به اینکه هوشیاری روسای ادارات راهداری جهت اقدامات به موقع در تامین ایمنی جاده ها انتظار می رود، گفت: در حال حاضر جاده های استان کرمان باز و تردد برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های شمال استان کرمان/ بارش برف و باران در برخی محورها

آخرین وضعیت راه های شمال استان کرمان/ بارش برف و باران در برخی محورها