مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-22دانش

104 عضو هیئت علمی دانشگاه های کشور خواستار حذف کامل کمربند جنوبی مشهد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 104 عضو هیات علمی و استاد دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به استاندار خراسان رضوی با اشاره به ایرادات قانونی پروژه کمربند جنوبی مشهد و آسیب های محیط زیستی این پروژه، - 104 عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به استاندار خراسان رضوی با اشاره به ایرادات قانونی و محیط زیستی پروژه کمربند جنوبی مشهد خواستار تصمیم گیری صریح درباره حذف کامل این بزرگراه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 104 عضو هیات علمی و استاد دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به استاندار خراسان رضوی با اشاره به ایرادات قانونی پروژه کمربند جنوبی مشهد و آسیب های محیط زیستی این پروژه، خواستار تصمیم گیری صریح درباره حذف کامل این بزرگراه شدند.

در این نامه آمده است: همان گونه که مستحضرید پروژه نیمه کاره بزرگراه جنوبی شهر مشهد طی سال های اخیر با توسل به برخی اسناد و اطلاعات و مصوبات مراجع گوناگون ملی و محلی در دستورکار قرار گرفته است، اما از زمستان 1396 به دلیل ابهامات فراوان و حساسیت موضوع و به دنبال دستور نهاد های قضایی متوقف شده است.

این توقف، موجب بروز فرصتی برای متخصصان و شهروندان دغدغه مند شد تا بار دیگر در چیستی و چرایی اجرای چنین پروژه ای تعمق کنند و بار دیگر اطلاعات مرتبط با پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 عضو هیئت علمی دانشگاه های کشور خواستار حذف کامل کمربند جنوبی مشهد شدند

104 عضو هیئت علمی دانشگاه های کشور خواستار حذف کامل کمربند جنوبی مشهد شدند