مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-22اجتماعي

آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر دسترسی به منطقه گردشگری کوه خواجه سیستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات پروژه روکش آسفالت مسیر دسترسی به بنای تاریخی و باستانی کوه خواجه سیستان به منظور فراهم شدن زمینه تردد روان گردشگران خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات پروژه روکش آسفالت مسیر دسترسی به بنای تاریخی و باستانی کوه خواجه سیستان به منظور فراهم شدن زمینه تردد روان گردشگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد اظهارکرد: کوه خواجه سیستان با دارا بودن بناهای تاریخی دیدنی نظیر آرامگاه خواجه غلطان، زیارتگاه پیرگندم بریان، کهن دژ، کک کهزاد، کچک چهل دختران و تپه گچی همواره پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است که متاسفانه از راه دسترسی مناسبی برخوردار نبود.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده این اداره کل و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پروژه راه روستایی و مسیر دسترسی به این کوه به طول افزون بر یک کیلومتر تعریف و در کمیسیون عمران و تلفیق مجلس شورای اسلامی ردیف اعتباری برای آن به ویژه تامین قیر مورد نیاز برای اجرای عملیات روکش آسفالت لحاظ شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا با تامین قیر مورد نیاز، عملیات روکش آسفالت این پروژه مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر دسترسی به منطقه گردشگری کوه خواجه سیستان

آغاز عملیات روکش آسفالت مسیر دسترسی به منطقه گردشگری کوه خواجه سیستان