مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-22دانش

مرکز نوآوری شرکت چادرملو در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به منظور برقراری همکاری‏ های پژوهشی مستمر میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، - دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و اردکان با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توافق نامه همکاری امضا کردند که براساس آن مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه این شرکت معدنی در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به منظور برقراری همکاری‏ های پژوهشی مستمر میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه اردکان، پلتفرمی با عنوان مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در برج فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه ‏اندازی می ‏شود.

این پلتفرم با هدف توسعه زیرساخت ‏های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم و حل مسائل فنی و راهبردی در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فولادی یکپارچه در کشور اجرا می شود.

این مرکز که با همکاری ‏های سه ‏جانبه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه اردکان اداره خواهد شد، ایجاد و گسترش فناوری ‏های نوظهور همچون پردازشگر های کلان داده ‏ها، هوشمندسازی سامانه ‏ها، فرآیند های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری شرکت چادرملو در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر راه اندازی می شود

مرکز نوآوری شرکت چادرملو در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر راه اندازی می شود