مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-22سياسي

برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات، اولویت دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اولویت دستگاه قضایی در موضوع انتخابات، برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات و پیشگیری از تخلفات و جرایم احتمالی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: اولویت دستگاه قضایی در موضوع انتخابات، برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات و پیشگیری از تخلفات و جرایم احتمالی است.

موسی خلیل الهی در نشست پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور از طریق انتخابات است، اظهار کرد: اولویت دستگاه قضایی در راستای برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات و پیشگیری از تخلفات و جرایم احتمالی در ابتدا اجرای اقدامات پیشگیرانه همچون تذکر و ارشاد و در نهایت تشکیل پرونده و برخورد قانونی است.

وی اضافه کرد: پیش از برگزاری انتخابات مهم ترین موضوع، بحث انتخاب دقیق اعضای هیئت نظارت بوده است، چرا که هیئت نظارت سنگ زیربنای انتخابات است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی ادامه داد: در صورتی که در این مرحله به درستی و با دقت اعضا انتخاب شوند، در مراحل بعدی نیز برنامه ها به صورت مطلوب پیش خواهد رفت؛ در غیر این صورت در تمام مراحل با مشکل مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات، اولویت دستگاه قضایی است

برگزاری سالم و مطمئن فرآیند انتخابات، اولویت دستگاه قضایی است