مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-22اقتصادي

اجرای طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری با شتابدهنده ها/رویداد پیوند برگزار می شود


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای طرح هم سرمایه گذاری با شتابدهنده ها خبر داد و گفت: در این راستا رویداد استارت آپی پیوند را به منظور تامین مالی تیم های فناور استارت آپی برای بهره مندی از مزایای این نهادها در هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

- اجرای طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری با شتابدهنده ها/رویداد "پیوند" برگزار می شود مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای طرح هم سرمایه گذاری با شتابدهنده ها خبر داد و گفت: در این راستا رویداد استارت آپی "پیوند" را به منظور تامین مالی تیم های فناور استارت آپی برای بهره مندی از مزایای این نهادها در هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی بغدادی امروز در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه علوم شناختی که به صورت آنلاین برگزار شد، با بیان اینکه این رویداد هفدهمین رویداد استارت آپی است که به حوزه علوم شناختی اختصاص یافته است، افزود: ما برای برگزاری رویدادی در این حوزه تلاش های زیادی کردیم که تاکنون فرصت مناسب در اختیار نداشتیم.

وی برگزاری این رویدادهای استارت آپی را در راستای هم رسانی و برقراری ارتباط میان تیم های استارت آپی و طرح های سرمایه پذیر با سرمایه گذاران اکوسیستم نوآوری ذکر کرد و یادآور شد: این رویدادها تاکنون عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری با شتابدهنده ها/رویداد پیوند برگزار می شود

اجرای طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری با شتابدهنده ها/رویداد پیوند برگزار می شود