مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-22سياسي

رضایی: صندوق بین المللی برای مقابله با تغییر اقلیم ایجاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست تغییرات اقلیمی که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه اصفهان گفت: صندوق بین الملل برای مقابله با تغییر اقلیم باید ایجاد شود و کشور هایی که بیشترین سهم را در تغییرات اقلیمی دارند، بیشترین مالیات را به این صندوق بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست تغییرات اقلیمی که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، با اشاره به سهم کشور های جهان در ایجاد تغییرات اقلیمی اظهار داشت: کشور هایی که بیشترین سهم را در تغییرات اقلیمی دارند، باید بیشترین مالیات بین المللی را به صندوق جهانی مقابله با تغییرات اقلیمی پرداخت کنند.

رضایی افزود: حدود 14 درصد از تخریب اقلیمی جهان مربوط به ایالات متحده آمریکا است؛ اما هزینه متناسب با نقش مخرب خود نمی پردازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حفظ محیط زیست کمتر از حقوق بشر نیست، زیرا با تخریب محیط زیست همه بشریت آسیب می بینند.

این مهم باید مورد مطالبه گری نهاد های مستقل از دولت باشد و در این راستا جامعه علمی کشورمان می تواند متولی مطالبه جهانی این مساله باشد که یک صندوق جهانی برای مقابله و تاب آوری در خصوص تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: صندوق بین المللی برای مقابله با تغییر اقلیم ایجاد شود

رضایی: صندوق بین المللی برای مقابله با تغییر اقلیم ایجاد شود