مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-22اجتماعي

پروانه بهداشتی و زیست محیطی باغ پرندگان موقت است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: پروانه صادر شده بهداشتی و زیست محیطی برای باغ پرندگان قم موقت است و باید با رعایت دیگر شرایط و ضوابط به حالت دائمی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز با موضوع باغ پرندگان به همت خانه مطبوعات استان قم برگزار شد با اشاره به این که آلودگی های زیست محیطی و همچنین تنوع زیستی و زیستگاه ها به عنوان دو موضوع مهم در سازمان حفاظت محیط زیست مطرح است بیان کرد: در این میان مسائل مربوط به حیوانات و از جمله پرندگان بویژه حیوانات وحشی نیز در پیگیری های سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات کل این سازمان لحاظ می شود.

وی ادامه داد: باید گفت بیش از یک دهه است که جهان در فصول سرد سال با آنفلوآنزا ی حاد پرندگان رو به رو است و از این رو سطح هشدار و پایش نسبت به این بیماری در این فصل از سال به اوج خود می رسد که ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم سپس به موضوع باغ پرندگان قم اشاره کرد و گفت: باغ پرندگان در رده یک خدماتی محیط زیست تلقی شده و از این رو می تواند در داخل شهر مستقر شود، ضمن آن که شرایط و ضوابط مربوط به مسائل زیست محیطی در آن باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه بهداشتی و زیست محیطی باغ پرندگان موقت است

پروانه بهداشتی و زیست محیطی باغ پرندگان موقت است