مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-22بين الملل

سیاست های تل آویو در قبال «قدس» راه به جایی نخواهد برد


جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سیاستهای خصمانه تل آویو در قبال قدس اشغالی راه به جایی نخواهد برد.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سیاستهای خصمانه تل آویو در قبال قدس اشغالی راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز دوشنبه بیانیه ای را در خصوص سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به ویژه در قدس، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص آمده است: علت اصلی تخریب منازل فلسطینیان در قدس توسط رژیم صهیونیستی این است که آنها به دفاع از مقدسات خود مبادرت ورزیده اند.

جنبش حماس در بیانیه مذکور همچنین تأکید کرد: این جنایت ها و سیاست های دشمن صهیونیستی برای کوچاندن ساکنان قدس و خالی کردن این شهر از فلسطینیان راه به جایی خواهد برد.

این جنبش بیان کرد که تخریب خانه های ساکنان قدس و کوچاندن زنان و کودکان فلسطینی به موجب قوانین بین الملل جنایتی جنگی است و باید عاملان آن مجازات شوند.

در این بیانیه آمده که قدس پایتخت ابدی فلسطین است و دارای هویت اسلامی و عربی است و عملیات یهودی سازی آن نتیجه ای در پی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تل آویو در قبال «قدس» راه به جایی نخواهد برد

سیاست های تل آویو در قبال «قدس» راه به جایی نخواهد برد