مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-22سياسي

تعیین ظرفیت آزمون وکالت بر اساس نیازهای جامعه صورت گیرد


وقتی صلاحیت تعیین ظرفیت آزمون وکالت از ما گرفته می شود و بدون وجود زیرساخت هزاران نفر را وارد کار امروزی می کنیم و بعد گفته می شود این وکیل تبحر ندارد و حقوق مردم را به خطر انداخته مقصر کانون وکلا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیلا رییسی  پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز استقلال کانون وکلا اظهار داشت: نهاد وکالت یک سرمایه اجتماعی بسیار مهم و حیاتی برای کشور است و مشروط بر اینکه قانون گذار در قوانین مربوط به این نهاد آن شرایطی را که پیش بینی کرده رعایت کند این نهاد می تواند یک خدمت بزرگ و اساسی به ملت ایران داشته باشد.

استقلال کانون وکلا به رسمیت شناخته شود رییس کانون وکلای اصفهان افزود: تا الان هم نهاد وکالت کارکردش با حقوق اساسی مردم بوده است و تمام تلاش خود را انجام داده که بتواند رسالت خود را ایفا کند و معتقدیم به واسطه این رسالت که به موجب قانون، همان دفاع از حقوق اساسی مردم است باید استقلال این نهاد هم به رسمیت شناخته شود که در قانون ما به رسمیت شناخته شده و هم به واقع رعایت شود.

  وی بیان داشت:  هر آن چیزی که تحت هر عنوانی موجب تضعیف نهاد وکالت شود طبیعتاً به حق دفاع مردم آسیب میزند، بیش از یک قرن پیش قانون گذار به این پرداخته و در قوانین اختصاصی رسماً استقلال برای نهاد وکالت را پذیرفته است؛ اگرچه این استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ظرفیت آزمون وکالت بر اساس نیازهای جامعه صورت گیرد

تعیین ظرفیت آزمون وکالت بر اساس نیازهای جامعه صورت گیرد