مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23اجتماعي

اینجا کار هست اما کارگر نیست...


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه فرصت شغلی در استان سمنان وجود دارد، اما متقاضی کار وجود ندارد، گفت: در استان سمنان کار هست ولی کارگر نیست.

- ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه فرصت شغلی در استان سمنان وجود دارد، اما متقاضی کار وجود ندارد، گفت: در استان سمنان کار هست ولی کارگر نیست.

اسماعیل غنیان در کارگروه اشتغال استان سمنان اظهار کرد: با توجه به شواهد موجود، استان سمنان به سمت فنی شدن در حال پیش رفتن است لذا لازم است با مشارکت تمامی دستگاه های همکار، افراد جویای کار بدون مهارت به سمت مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای هدایت شوند.

وی با اشاره به اینکه مدرک بدون مهارت، منجر به اشتغال نخواهد شد گفت: در سال های اخیر میزان اشتغال در استان سمنان در تمامی زمینه ها اعم از استخدام ، پیمانکاری، واگذاری و صدور مجوز حدود 10 هزار نفر را شامل می شود دبیرکارگروه اشتغال استان سمنان ادامه داد: در سالجاری میزان تعهد اشتغال در سطح استان 10 هزار و 500 نفر بوده که تا این لحظه 9 هزار و 880 نفر معادل 94 درصد اشتغال ایجاد شده و در سامانه رصد وارد گردیده است، تا این لحظه شهرستان شاهرود ، سرخه و سمنان با انجام 100 درصدی تعهدات خود بهترین عملکرد را در سامانه رصد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا کار هست اما کارگر نیست...

اینجا کار هست اما کارگر نیست...