مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23سياسي

چاپ کتاب های کودک برای کنگره شهدای زنجان


مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از تألیف 9 کتاب کودک برای کنگره شهدای زنجان خبر داد و گفت: همچنین آلبوم موسیقی نیز به همین مناسبت تولید می شود.

- علیرضا نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی در سال آتی اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان با همکاری تمام دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد و همه دستگاه ها وظیفه دارند در این زمینه همراهی کنند.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه باید همه دستگاه های، مأموریت خود را برای برگزاری کنگره شهدا به شکل جدی و منسجم انجام دهند، گفت: این کنگره فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و همه وظیفه داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران باید جزو برنامه های مهم و محوری کنگره باشد که یک وظیفه و رسالت دینی و انقلابی است، افزود: در همین راستا کانون پرورش فکری استان زنجان برنامه های متعددی اجرایی خواهد کرد.

نوری با اشاره به برخی از برنامه های کانون ویژه کنگره 3535 شهید زنجان تصریح کرد: در این راستا تالیف 9 کتاب کودک توسط این اداره کل در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب های کودک برای کنگره شهدای زنجان

چاپ کتاب های کودک برای کنگره شهدای زنجان