مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-23اجتماعي

تشکیل پرونده برای 17 مدرسه متخلف در البرز/انفصال از خدمت برای یکی از مدیران


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش پرورش البرز با اشاره به اینکه دریافت مبالغ تحت عنوان کمک به مدرسه تخلف است، گفت: 17 پرونده تخلف مدیران مدارس در خصوص دریافت وجوه از اولیای دانش آموزان به هیأت رسیدگی ارسال شد.

- امیر والی پور، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش پرورش البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با دریافت مبالغی از خانواده اولیا توسط مدارس تحت عنوان کمک به مدرسه و نگهداشتن کارنامه دانش آموزان، گفت: گزارش هایی نیز به ما رسیده است، طبق اطلاعیه هایی که در بستر شبکه شاد قرار گرفت و برگزاری جلساتی با حضور کارشناسان و مسؤولان مربوطه مقرر شد موارد تخلف  شناسایی و برخورد لازم صورت گیرد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش پرورش البرز بیان کرد: در این رابطه روز گذشته پرونده 5 مورد تخلف تکمیل شد تا هیأت رسیدگی به تخلفات اقدامات لازم را انجام دهد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از چنین اقداماتی حمایت نخواهیم کرد، اظهار کرد: با توجه به نیاز مالی آموزش و پرورش، محدودیت هایی که وجود دارد و سرانه ناکافی برای مدارس منجر می شود تا برخی برای جبران کمبودها از کمک به مدرسه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 17 مدرسه متخلف در البرز/انفصال از خدمت برای یکی از مدیران

تشکیل پرونده برای 17 مدرسه متخلف در البرز/انفصال از خدمت برای یکی از مدیران