مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-23اقتصادي

دژپسند در آستانه استیضاح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجود مشکلات عدیده اقتصادی و بی ثباتی ها در این حوزه باعث شد مجلس یازدهم در چند مرحله استیضاح فرهاد دژپسند ، - نزول شاخص کل بورس از 2 میلیون و 100 هزار واحد به یک میلیون و 200 هزار واحد و تداوم این ریزش یکی از مهم ترین دلایلی است که دژپسند را در آستانه استیضاح قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجود مشکلات عدیده اقتصادی و بی ثباتی ها در این حوزه باعث شد مجلس یازدهم در چند مرحله استیضاح فرهاد دژپسند ،وزیر اقتصاد و دارایی را کلید بزند و حالا با پیچیده تر شدن وضعیت اقتصاد کشور و متضرر شدن مردم در بورس و ریزش متوالی شاخص، استیضاح دژپسند به طور جدی در صحن علنی مجلس دنبال شده و به امضای بیش از نیمی از نمایندگان رسیده است.

تاکنون طرح استیضاح وزیر اقتصاد با 120 امضا تقدیم هیئت رییسه مجلس شده است و هیئت رییسه نیز این طرح را اعلام وصول کرده و آن را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع نداده است.

این طرح مراحل قانونی خود را سپری می کند و نمایندگان در حال رایزنی با هیئت رییسه هستند تا این طرح زودتر به جریان بیفتد.

ریزش بورس، عامل اصلی استیضاح نزول شاخص کل بورس از 2 میلیون و 100 هزار واحد به یک میلیون و 200 هزار واحد و تداوم این ریزش یکی از مهم ترین دلایلی است که دژپسند را در آست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند در آستانه استیضاح

دژپسند در آستانه استیضاح