مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت فردا/ بالا آمدن سطح رودخانه ها محتمل است


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا بعدازظهر روز پنج شنبه فعال خواهد بود و سبب بارش برف و باران در تمامی نقاط از جمله کوهرنگ ، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا بعدازظهر روز پنج شنبه فعال خواهد بود و سبب بارش برف و باران در تمامی نقاط استان از جمله کوهرنگ ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان و کیار می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش برف و باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ، وزش باد نسبتا شدید،کولاک، کاهش دید و رخداد مه برای این مناطق پیش بینی می شود.

وی افزود: لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها از جمله اثرات این سامانه بارشی در استان است.

چراغپور اضافه کرد: احتیاط در ترددهای جاده ای و پرهیز از سفرهای غیرضروری، مجهز نمودن خودروها به تجهیزات زمستانه، عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و اجتناب از صعود به ارتفاعات از جمله توصیه هایی است که مردم باید آن ها را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت فردا/ بالا آمدن سطح رودخانه ها محتمل است

ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت فردا/ بالا آمدن سطح رودخانه ها محتمل است