مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-23پزشكي

فائوچی: اختلافات سیاسی آمریکا عامل 500 هزار مرگ ناشی از کرونا بود


دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی در آمریکا تاکید کرد، اختلافات سیاسی به طور چشمگیری در تلفات مرگ و میر خیره کننده ناشی از کووید-19 در آمریکا تاثیر داشت.

- دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی در آمریکا تاکید کرد، اختلافات سیاسی به طور چشمگیری در تلفات مرگ و میر "خیره کننده" ناشی از کووید-19 در آمریکا تاثیر داشت.

تعداد تلفات ناشی از کرونا در آمریکا دوشنبه از 500 هزار تن گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس جمع بندی خبرگزاری رویترز از آمار سلامت عمومی، آمریکا بیش از 28 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 داشته است و تلفات ناشی از آن تا عصر دوشنبه به 500 هزار و 54 مورد رسید.

دکتر فائوچی دوشنبه در مصاحبه با رویترز گفت، این پاندمی در شرایطی به ایالات متحده رسید که این کشور با تفرقه های سیاسی مواجه بود و در آن پوشیدن ماسک به یک اظهارنظر سیاسی تبدیل شد، تا یک اقدام در راستای سلامت عمومی.

فائوچی با بیان اینکه کشورهایی نظیر آلمان و انگلیس با وجود رعایت مسائل بهداشتی هنوز با این ویروس دست به گریبان هستند، گفت: حتی در بهترین شرایط، این یک مشکل بسیار جدی بود.

این مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا و مشاور ارشد جو بایدن تاکید کرد: با این حال، این توضیح نمی دهد که چطور یک کشور ثروتمند و پیچیده می تواند بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فائوچی: اختلافات سیاسی آمریکا عامل 500 هزار مرگ ناشی از کرونا بود

فائوچی: اختلافات سیاسی آمریکا عامل 500 هزار مرگ ناشی از کرونا بود