مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-23پزشكي

تاثیر علل اجتماعی بر ایجاد پاندمی کووید-19


پرفسور ویلیام کاکرهام، جامعه شناس و استاد بازنشسته دانشگاه آلابامای بیرمینگهام، تاکید دارد که علل اجتماعی، تاثیری انکارناپذیر بر روند بروز و شیوع بیماری ها داشته و بنابراین در پاندمی کووید-19 هم نقش آفرینی کرده است.

- یک جامعه شناس در ویبینار "علل اجتماعی سلامت و بیماری" مطرح کرد: تاثیر علل اجتماعی بر ایجاد پاندمی کووید-19 ایسنا/فارس پرفسور ویلیام کاکرهام، جامعه شناس و استاد بازنشسته دانشگاه آلابامای بیرمینگهام، تاکید دارد که علل اجتماعی، تاثیری انکارناپذیر بر روند بروز و شیوع بیماری ها داشته و بنابراین در پاندمی کووید-19 هم نقش آفرینی کرده است.

پرفسور ویلیام کاکرهام، در وبینار علل اجتماعی سلامت و بیماری که به همت و با مشارکت گروه مدیریت رفاه اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی و گروه علوم رفتاری جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد، به بیان علل اجتماعی بیماری ­ها پرداخت که چگونه عوامل اجتماعی نقشی بنیادی در تعیین سلامت و بیماری دنیای امروز بازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهاددانشگاهی فارس، کاکرهام، عوامل مختلفی چون طبقه اجتماعی، شرایط زندگی، نژاد و جنسیت را می توان به عنوان علل بنیادی سلامت و بیماری عنوان و اضافه کرد که در مرحله ای از انتقال اپیدمیولوژیک که سبک زندگی مهم ترین تعیین کننده بیماری و مرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر علل اجتماعی بر ایجاد پاندمی کووید-19

تاثیر علل اجتماعی بر ایجاد پاندمی کووید-19