مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-23بين الملل

اختلاف نظر در کابینه رژیم صهیونیستی درباره برجام


مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات ارشد این رژیم در جلسه اخیر خود درباره موضوع توافق هسته ای با ایران نظرات یکپارچه ای نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان)، امروز (سه شنبه)، به نقل از منابع آگاه گزارش داد، در جلسه روز گذشته که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به نقل از کان گزارش داد که نتانیاهو رویکرد مقابله با دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا را مطرح کرده است.

این در حالی است که منابع یادشده خبر دادند که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و گابی اشکنازی وزیر خارجه این رژیم بر این باور هستند که به منظور دست یابی به نتایجی بهتر مجالی برای تلاش جهت بحث و گفت و گو با واشنگتن درباره توافق هسته ای ایران وجود دارد.

بر اساس این گزارش، آویو کوخاوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نظری مشابه نظر وزیر خارجه و وزیر جنگ این رژیم مطرح کرده است.

طبق این گزارش، کوخافی بر این باور است که دست یابی به یک توافق هسته ای بهبودیافته سودمندتر و مطلوب است .

عرب48 در ادامه به نقل از کان خبر داد که در جلسه یادشده، چگونگی رفتار تل آویو در ماه های آینده مورد بررسی قرار گرفت اینکه این رژیم بایست موضع آمریکا در خصوص بازگشت به توافق هسته ای سپس تلاش برای یک توافق دیگر را تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر در کابینه رژیم صهیونیستی درباره برجام

اختلاف نظر در کابینه رژیم صهیونیستی درباره برجام