مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-23اجتماعي

دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است و قطعا با این امر برخورد خواهد شد.

- امیر والی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است و قطعاً با این امر برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: 17 پرونده تخلف مدیران مدارس در خصوص دریافت وجوه از اولیای دانش آموزان به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شد که 12 پرونده مربوط به سال گذشته بود و 5 پرونده مربوط به سال تحصیلی جاری است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه از چنین اقداماتی حمایت نخواهیم کرد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت های مالی که در واحدهای آموزشی وجود دارد و سرانه ناکافی برای مدارس منجر می شود تا برخی برای جبران کمبودها از کمک به مدرسه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سالانه با یک یا دو مورد تخلف مبنی بر دریافت کمک به مدرسه و واریز وجه به حساب شخصی مدیر مدرسه مواجه می شویم که موارد پس از تشکیل پرونده و بررسی های دقیق به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

والی پور متذکر شد: شهروندان می توانند گزارشات تخلف خود را با شماره تلفن 32525657 و 32563203 که مربوط حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش پرورش استان البرز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است

دریافت مبالغ تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه تخلف است