مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-23سياسي

20 زندانی جرائم غیرعمد کرمان آزد شدند


امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین علیه السلام 20 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، - مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از مسئولان و خیران آزاد شدند.

یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان کشور در این مراسم اظهار کرد: تلاش مسوولان حوزه ستایشگری، اقدام موفقی است و در جای جای کشور و در بحران های مختلف جامعه ستایشگری جزو نخستین جوامعی بود که در صحنه حضور یافته و کمک کرده و هر جا باری از انقلاب بر زمین بود، این بار را به دوش کشیدند.

وی با اشاره به تلاش مسئولان استان کرمان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: این حرکت بیانگر نگاه اهل بیت به این موضوع است و حتما این مسیر ادامه خواهد داشت.

ارجونی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم که برگرفته از مکتب اهل بیت است، به ما یاد می دهد مسلمان و مومن کسی است که با شنیدن صدای کسی، به کمک وی بشتابد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امروز می بینیم در این شرایط کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند و چیزی از حقوق بشرق نمی دانند، چه به سر مردم خود در کرونا آوردند و مردم ما در کمال یاری گری در جامعه پای نگاه و مطالبه مقام معظم رهبری ایستادند و نهضت عظیم کمک مومنانه را شکل دادند و بهترین الگو برای جامعه اسلامی کشور ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 زندانی جرائم غیرعمد کرمان آزد شدند

20 زندانی جرائم غیرعمد کرمان آزد شدند