مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-23بين الملل

همبستگی گسترده با شیخ رائد صلاح


با تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی در حق شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948، درخواست های عربی و بین المللی بر لزوم همبستگی برای توقف نقض های این رژیم در حق شیخ مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد.

- با تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی در حق شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال 1948، درخواست های عربی و بین المللی بر لزوم همبستگی برای توقف نقض های این رژیم در حق "شیخ مسجدالاقصی" همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، در پی انتقال شیخ صلاح به زندان اوهلی کیدار و درخواست تمدید حبس انفرادی وی به مدت شش ماه دیگر یک کمپین جهانی راه اندازی شد و کاربران فلسطینی و عرب در همبستگی با شیخ الاقصی با هشتگ همبستگی با رائد صلاح توییت کردند.

اندیشکده و مطالعات استراتژیک بر لزوم تلاش برای توقف تمامی نقض هایی که مقامات اشغالگر اسراییلی در حق اسیر فلسطینی شیخ صلاح؛ نماد بشردوستانه مرتکب می شوند، تاکید و در بیانیه ای اعلام کرد، هدف از ادامه این اقدامات سیستماتیک مقامات صهیونیستی علیه نماد مدنی ایجاد رعب و وحشت، شکستن اراده و عزم راسخ و مجازات او به خاطر عقاید مسالمت آمیز مذهبی و اجتماعی وی، وابستگی به ارزش های جامعه و ملت فلسطین و تهدید جان زندگی روانی و جسمی شیخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی گسترده با شیخ رائد صلاح

همبستگی گسترده با شیخ رائد صلاح