مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-23اقتصادي

مقابله با احتکار در شاهرود تشدید شد/ توزیع اقلام در مناطق محروم


سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود از تشدید مقابله با احتکار در این شهرستان خبر داد و گفت: اقلام مکشوفه از محتکران در مناطق کمتر برخوردار شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار و مقابله با احتکار در سطح شاهرود آغاز شده است، بیان کرد: در این طرح با متخلفان حوزه احتکار اقلام ضروری برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت و برخورد با متخلفان برای جلوگیری از سو استفاده برخی کسبه صورت می گیرد، بیان کرد: کالاهای مکشوفه در مقیاس بالا را در اختیار اداره صنعت معدن و تجارت قرار گرفته و در مناطق پرتراکم جمعیتی شهری و روستایی شهرستان و بین مردم توزیع شود.

ایجاد بازارچه های کوچک سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه کالاهایی با وزن های کمتر هم با تشخیص کارگروهی از تعزیرات، اداره صمت و فرمانداری در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت شهر و روستاها توزیع خواهد شد که در این مورد تصمیماتی نیز گرفته شده است.

جلالی با اشاره به ضرورت مقابله با تخلفات حوزه اقلام اساسی به خصوص در بازار شب عید، بیان داشت: تلاطم قیمت ها متأسفانه باعث بروز طمع احتکار و گران فروشی در بین برخی کسبه سود ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با احتکار در شاهرود تشدید شد/ توزیع اقلام در مناطق محروم

مقابله با احتکار در شاهرود تشدید شد/ توزیع اقلام در مناطق محروم