مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-23سياسي

طرح جامع حوزه علمیه مشکات تدوین می شود


معاون آموزشی حوزه علمیه مشکات با اشاره به تأکید این حوزه بر جذب نخبگانی خاطر نشان کرد: طرح جامع این حوزه برای ارائه به مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دست تدوین و نهایی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حبیبیان که امروز در نشست خبری اعلام آغاز ثبت نام حوزه علمیه مشکات برای پذیرش متقاضیان در سال تحصیلی 1401-1400 سخن می گفت با بیان این که جذب رسمی حوزه علمیه مشکات از سال 1388 برای برادران و از سال 1390 برای خواهران آغاز شد اظهار کرد: البته ثبت نام ها در آغاز صرفا محدود به ، حداکثر جذب طلبه در این حوزه علمیه و مدارسه تابعه آن محقق شود.

حجت الاسلام حبیبیان در عین حال یادآور شد: برنامه تحولی حوزه علمیه مشکات با هدف تربیت طلبه نخبه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با اهتمام ویژه به تعالیم قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) در برنامه اصلی درسی و همچنین کاهش مدت تحصیل در مقطع سطح و تغییر کتب درسی و طرح عناوین درسی جدید همراه است.

وی افزود: البته این برنامه تحولی تاکنون در چند نوبت مورد بازبینی قرار گرفته و اخیرا نیز مرکز مدیریت حوزه های علمیه از حوزه علمیه مشکات خواسته است تا بازبینی مجدد این برنامه تحولی و ارائه یک طرح جامع در دستور کار قرار گیرد که این مهم در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حوزه علمیه مشکات تدوین می شود

طرح جامع حوزه علمیه مشکات تدوین می شود