مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-23سياسي

تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی از اهداف حوزه علمیه مشکات است


تولید نظریات نظام ساز،تبیین وتبلیغ نظریات اصیل اسلامی درحوزه نظامات،تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی وکمک به تحقق اجرای نظریات نظام ساز از اهداف حوزه مشکات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام)، از جذب طلاب جدید در این حوزه از ابتدای اسفندماه خبر داد و گفت: حوزه علمیه مشکات از ابتدای تأسیس آن در سال 1388 با رویکرد جذب نخبگان به حوزه و با هدف کمک به اهداف انقلاب اسلامی ایجاد شد.

مدیر حوزه علمیه مشکات چهار هدف اصلی از تشکیل این حوزه علمیه را تولید نظریات نظام ساز، تبیین و تبلیغ نظریات اصیل اسلامی در حوزه نظامات، تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی و کمک به تحقق اجرای نظریات نظام ساز بیان کرد و افزود: جهت تحقق تمدن اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه نقش بی بدیلی دارند و حوزه علمیه مشکات در مباحث تبیین، ترویج و تحقق نظریات اسلامی یاریگر حوزه های علمیه است.

وی افزود: در حال حاضر 8 مدرسه علمیه تحت مدیریت حوزه علمیه مشکات در استان های قم، تهران، اصفهان و کرمانشاه در حال تربیت طلاب بوده و تاکنون بیش از 770 طلبه نخبه در این مدارس تحصیل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی از اهداف حوزه علمیه مشکات است

تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی از اهداف حوزه علمیه مشکات است