مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 20:252021-02-23اجتماعي

900 کلاس درس در خراسان رضوی با بخاری نفتی گرم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عصر امروز بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر آموزش وپرورش برگزار شد.

ابوالقاسم بابایی در این مراسم گفت: در حال حاضر 900 کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می کنند که تا پایان سال تلاش می کنیم این کلاس ها نیز استانداردسازی شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی از وجود 109 کلاس درس کانکسی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این وضعیت زیبنده این دیار نیست و تلاش می شود با مشارکت خیران این کلاس های کانکسی جمع آوری شوند.

وی اضافه کرد: در سال جاری، خیران با انعقاد بیش از 250 تفاهم نامه با اعتبار بیش از 250 میلیارد تومان حضور ارزشمندی در امر مدرسه سازی خراسان رضوی داشته اند و در همین راستا، 336 پروژه مدرسه سازی در مهرماه امسال بهره برداری شد که 135 پروژه به صورت مردمی و با مشارکت خیران احداث شده بود.

بابایی با بیان اینکه 4 هزار خیر حقیقی و حقوقی مدرسه ساز در خراسان رضوی فعالیت می کنند، عنوان کرد: همچنان نیازمند حضور خیران برای تکمیل پروژه ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در تولید فضای استاندارد و با کیفیت با حضور خیران پیشرفت خوبی داریم و امسال به همت خیران و اداره کل نوسازی مدارس یک هزار و 700 کلاس درس به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 کلاس درس در خراسان رضوی با بخاری نفتی گرم می شود

900 کلاس درس در خراسان رضوی با بخاری نفتی گرم می شود