مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 21:152021-02-23اقتصادي

لرستان 780 هزار هکتار زمین زراعی آبی و دیم دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان گفت: حدود 780 هزار هکتار زمین زراعی در استان داریم که از این میزان 190 هزار هکتار آبی و نزدیک به 600 هزار هکتار دیم است.

- ایسنا/لرستان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان گفت: حدود 780 هزار هکتار زمین زراعی در استان داریم که از این میزان 190 هزار هکتار آبی و نزدیک به 600 هزار هکتار دیم است.

جواد صالحیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: معاونت بهبود تولیدات گیاهی در راستای تکامل یابی و بهتر کردن، پویا کردن و ترقی دادن وضعیت و شرایط محصولات گیاهی ازجمله زراعی و باغی در راستای افزایش کمیت و کیفیت است.

وی با اشاره به این که استان ما دارای اقلیم آب و هوایی متنوع از گرم ترین نقطه تا سردترین نقطه است، افزود: محصولات مختلفی که در مناطق گرمسیر کشت می شود مانند خرما تا محصولات مختص مناطق سردسیر در زمین های زراعی استان کشت می شود که نشان از استعداد، ظرفیت، پتانسیل و شرایط آب و هوایی و حاصلخیزی خاک و شرایط نسبتاً خوب آبی استان است که ما تقریباً هر محصولی را می توانیم در استان پرورش دهیم.

صالحیان تصریح کرد: حدود 780 هزار هکتار زمین زراعی در استان داریم که از این میزان 190 هزار هکتار آبی و نزدیک به 600 هزار هکتار دیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان 780 هزار هکتار زمین زراعی آبی و دیم دارد

لرستان 780 هزار هکتار زمین زراعی آبی و دیم دارد