مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 03:452021-02-24بين الملل

گوینده ای که هر روز دنبال اخبار امیدوارکننده می گردد


آلبرت کوچویی که هر روز تیتر مهمترین اخبار جهان را در رادیو روایت می کند، می گوید: برای اینکه روحیه مخاطب تضغیف نشود همیشه به دنبال اخبار امیدوارکننده است.

- آلبرت کوچویی که هر روز تیتر مهمترین اخبار جهان را در رادیو روایت می کند، می گوید: برای اینکه روحیه مخاطب تضغیف نشود همیشه به دنبال اخبار امیدوارکننده است.

این روزنامه نگار و گوینده پیشکسوت رادیو درباره تاثیر کرونا بر زندگی و حرفه رادیویی ها به ایسنا گفت: کرونا بر همه مشاغل اثر گذاشته است.

در کار من هم مثل همه کارکنان صداوسیما اثرگذار بود و اضطراب، دلتنگی و وحشت ناشی از بیماری، چیزهای است که در روحیه آدم اثر می گذارد.

کرونا یک وضعیت بحرانی است و امکان ابتلای همه به ویروس کووید ـ 19 آدمی را محتاط می کند که کارش را کمتر و از حضور در مجامع عمومی پرهیز کند.

کوچویی که هر روز هفت صبح در رادیو تهران برنامه بررسی مطبوعات خارجی را دارد در این زمینه اظهار کرد: پیش از کرونا، ساعت پنج صبح راهی اداره می شدم و تا ساعت 9 و پایان برنامه در رادیو بودم اما با شیوع کرونا رفت و آمدم را کاهش دادم؛ الان به صورت زنده و تلفنی از منزل گزارش می دهم؛ البته برنامه رادیو پیام را یکشنبه شب دارم که نمی شود از منزل گزارش کرد و ناچارم که حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوینده ای که هر روز دنبال اخبار امیدوارکننده می گردد

گوینده ای که هر روز دنبال اخبار امیدوارکننده می گردد