مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:402021-02-24پزشكي

نظارت بر سلامت زنان باردار با یک دستگاه پوشیدنی


محققان دانشگاه ویرجینیای غربی (West Virginia University) در مطالعه اخیر خود دستگاهی را برای نظارت بر سلامت کلی زنان باردار تولید کرده اند.

- محققان "دانشگاه ویرجینیای غربی"(West Virginia University) در مطالعه اخیر خود دستگاهی را برای نظارت بر سلامت کلی زنان باردار تولید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیبی گاگا، به گفته پزشکان، بسیاری از زنان باردار ممکن است اطلاعات کاملی درباره نحوه ایمن بودن و سالم نگه داشتن خود و تناسب اندام در دوران بارداری دریافت نکنند اما دستگاه پوشیدنی جدیدی که توسط شون روان (Shon Rowan) از دانشکده پزشکی و پزشکی ناباروری دانشگاه ویرجینیای غربی انجام شده است می تواند در این زمینه به زنان باردار کمک کند.

دستگاه پوشیدنی روان WHOOP نام دارد.

این دستگاه قادر به جمع آوری اطلاعات در مورد سلامت کلی کاربر است و می تواند اطلاعاتی از جمله ضربان قلب در حالت استراحت، نوسان در ضربان قلب، نرخ تنفس و اطلاعات خواب آنها را جمع آوری کند.

کاربران می توانند به راحتی این دستگاه را روی مچ خود ببندند.

اگرچه ممکن است با سایر موارد موجود در بازار مانند فیت بیت قابل مقایسه باشد اما این موضوع که می تواند نوسان در ضربان قلب یک فرد را تعیین کند آن را از دیگر دستگاه ها متمایز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر سلامت زنان باردار با یک دستگاه پوشیدنی

نظارت بر سلامت زنان باردار با یک دستگاه پوشیدنی