مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-24اقتصادي

وعده های بی سرانجام و تداوم نابسامانی در بازار روغن


در حالی که شهروندان همچنان برای خرید روغن جامد با مشکل مواجه هستند و حتی گزارش هایی از فروش روغن با ارائه کارت ملی منتشر شده، مسئولان وزارت صمت این موضوع را تکذیب و به وعده دادن اکتفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر شهریورماه بود که عرضه روغن جامد در فروشگاه ها کم شد و قیمت آن نیز افزایش یافت.

کمتر از یک ماه بعد نیز روغن مایع در بازار کمیاب شد.

مشکلات ایجاد شده در حدی بود که براساس گزارش های رسیده از تهران و برخی شهرستانها یا به طور کل روغن در فروشگاه ها و مغازه ها نبود، یا با قیمت های بالاتر به بهانه کمیاب شدن فروخته می شد، یا خرید روغن منوط به خرید اقلام دیگر بود یا اینکه پس از ایستادن در صف به هر نفر تنها یک روغن فروخته می شد.

اگر چه چندی بعد وضعیت عرضه روغن مایع در فروشگاه های زنجیره ای و بعد از آن در خرده فروشی ها بهتر شد و بازار به ثبات نسبی رسید اما گزارش ها نشان می دهد که هنوز برخی استان ها در تامین روغن مایع مصرفی خانوار با مشکلاتی مواجه هستند و کمبود عرضه روغن جامد نیز همچنان خودنمایی می کند و شهروندان را با چالش های بسیاری مواجه کرده است.

اخیرا هم مشاهدات میدانی ایسنا نشان داد که در برخی از محله های شهر تهران در بعضی از فروشگاه های زنجیره ای خرید روغن جامد با ارائه کارت ملی میسر است؛ یعنی به هر کارت ملی تنها یک روغن جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی سرانجام و تداوم نابسامانی در بازار روغن

وعده های بی سرانجام و تداوم نابسامانی در بازار روغن