مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-24بين الملل

درخواست چاک شومر از نمایندگان آمریکایی برای تدوین لایحه ضد چین


چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا سه شنبه گفت، قانونگذاران را موظف ساخته تا بسته ای از تدابیر مقابله ای با چین آماده سازند.

او روی احساسات ضد چینی دموکرات ها و جمهوریخواهان در کنگره برای تقویت بخش فناوری آمریکا و مقابله با آنچه تحرکات غیرمنصفانه خواند، - چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا سه شنبه گفت، قانونگذاران را موظف ساخته تا بسته ای از تدابیر مقابله ای با چین آماده سازند.

او روی احساسات ضد چینی دموکرات ها و جمهوریخواهان در کنگره برای تقویت بخش فناوری آمریکا و مقابله با آنچه تحرکات غیرمنصفانه خواند، حساب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چاک شومر دموکرات در کنفرانس خبری هفتگی خود گفت که به کمیته ها دستور داده است تا یک لایحه دو حزبی بر پایه طرح پیشنهادی او در سال گذشته مبنی بر تامین اعتبار 100 میلیارد دلاری برای گسترش تحقیقات در حوزه های مهم فناوری، از هوش مصنوعی تا رایانش کوآنتومی و نیمه رساناها، تدوین کنند.

به گفته شومر، بسته امسال سرمایه گذاری در تولید، علوم و فناوری، زنجیره های تامین و نیمه رساناها را هدف می گیرد و او مایل است تا چنین لایحه ای همین فصل بهار به صحن سنا برسد.

چاک شومر گفت: من به روسا و اعضای کمیته های مرتبط دستور داده ام تا تدوین بسته ای برای پیشی گرفتن از چین و ایجاد مشاغل جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست چاک شومر از نمایندگان آمریکایی برای تدوین لایحه ضد چین

درخواست چاک شومر از نمایندگان آمریکایی برای تدوین لایحه ضد چین